536 300 320 GODZINY PRACY SALI ZABAW : PONIEDZIA艁EK-PI膭TEK 12:00-19:00, SOBOTA-NIEDZIELA: 10:00-19:00 ----------------------------------- UWAGA: Sala jest ZAMKNI臉TA w trakcie URODZIN I ZAJ臉膯

ZAJ臉CIA dla dzieci Warszawa Targ贸wek, Br贸dno, Bia艂o艂臋ka

Z my艣l膮 o dzieciach przygotowali艣my poni偶sze ZAJ臉CIA:

Zaj臋cia w Ju-Hu maj膮 na celu wzbogacenie rozwoju dziecka o walory estetyczne, poj臋cie empatii i dyscypliny. Podczas zaj臋膰 dzieci ucz膮 si臋 pracy w grupie, pracuj膮 nad swoimi s艂abo艣ciami przekuwaj膮c je w zalety, ucz膮 si臋 poczucia wsp贸艂zawodnictwa, znaczenia przyja藕ni i wsp贸艂pracy.

Zapraszamy na zaj臋cia dla dzieci. W naszej ofercie znalaz艂y si臋 takie zaj臋cia jak: Akademia Ma艂egoPrzedszkolaka, Gordonki, Multisensoryka, Zaj臋cia sportowe, Angielski dla najm艂odszych, Trening Koncentracji, G艂贸wka pracuje.

Zapraszamy do zapis贸w – liczba miejsc ograniczona.

Ruszaj膮 zapisy na zaj臋cia Kameralne grupy 馃檪

zaj臋cia sala zabaw targ贸wek
zaj臋cia sala zabaw targ贸wek

MULTI – SENSORYKA庐

Smyko-Multisensoryka to zaj臋cia rozwojowe dla dzieci, w wieku od 6 miesi臋cy do 3 lat.

S膮 to jedyne zaj臋cia sensoryczne, kt贸rych program zosta艂 stworzony w oparciu o聽 za艂o偶enia teorii integracji sensorycznej przez do艣wiadczonego pedagoga, terapeut臋 integracji sensorycznej.

SMYKO 鈥撀燤ULTISENSORYKA庐聽s膮 zaj臋ciami o charakterze:

  • Rozwojowym鈥 wspieraj膮 ca艂o艣ciowy rozw贸j dziecka.
  • Profilaktycznym鈥 zapobiegaj膮 powstawaniu deficyt贸w sensorycznych 鈥 zwi膮zanych z tzw. deprywacj膮 sensoryczn膮 (czyli zbyt ma艂膮 ilo艣ci膮 r贸偶norodnych bod藕c贸w potrzebnych do prawid艂owego rozwoju).
  • Przesiewowym鈥 prowadz膮cy jest w stanie wst臋pnie okre艣li膰 profil sensoryczny dziecka- je艣li dziecko nadmiernie poszukuje lub konsekwentnie unika pewnych bod藕c贸w sensorycznych. Jest to pierwszy krok w celu wykrywania zaburze艅 integracji sensorycznej.
  • Edukacyjnym鈥 rodzice i opiekunowie dowiaduj膮 si臋 w jaki spos贸b prawid艂owo stymulowa膰 zmys艂y maluszka poprzez proste aktywno艣ci i zabaw臋.
  • Zabawowym 鈥 zaj臋cia odbywaj膮 si臋 poprzez zabaw臋.
  • Nastawionym na proces 鈥 a nie na efekt. Na zaj臋ciach najwa偶niejsza jest sama zabawa i do艣wiadczanie, a nie wykonanie konkretnej pracy plastycznej czy zadania.

Zaj臋cia trwaj膮 ok 50 minut (w zale偶no艣ci od zainteresowania dzieci).

Na zaj臋cia obowi膮zuj膮 wcze艣niejsze zapisy i wp艂aty.

GORDONKI

Gordonki to zaj臋cia umuzykalniaj膮ce.

Zaj臋cia polegaj膮 na wykorzystaniu wrodzonych zdolno艣ci muzycznych, kt贸re dla ka偶dej nowonarodzonej istoty ludzkiej s膮 podobne. Reszta rozwoju dziecka zale偶y od 艣rodowiska, jakie stworzymy w pierwszych latach 偶ycia.

Na zaj臋ciach zach臋camy do wsp贸lnej zabawy, improwizacji, na艣ladowania. Dzieci os艂uchuj膮 si臋 z muzyk膮, r贸偶norodnym d藕wi臋kiem i rytmem. Jest to tak偶e okazja do szybszego rozwoju motoryki du偶ej, koordynacji cia艂a, oddechu i rozwoju mowy.

Na zaj臋ciach jest du偶o 艣piewania i s艂uchania melodii. Dzieci b臋d膮 mog艂y pozna膰 i pogra膰 na instrumentach, takich jak grzechotki, kastaniety, tamburyny, dzwonki, djembe czy gitara.

Akademia Ma艂ego Przedszkolaka

Akademia Przedszkolaka to 2h zaj臋cia dla dzieci w wieku 2 – 3latka przygotowuj膮ce je do nowego etapu w 偶yciu jakim jest p贸j艣cie do przedszkola. Na zaj臋ciach odwzorujemy dzie艅 z 偶ycia przedszkolaka tak, by id膮c do przedszkola dziecko zna艂o rytm w jakim przyjdzie mu funkcjonowa膰 na codzie艅 jak i nie by艂y mu obce zasady zachowania przy stole podczas posi艂ku czy czekania na swoj膮 kolej.

Zaj臋cia polegaj膮 na rozwijaniu potencja艂u m艂odego cz艂owieka poprzez zabaw臋 w przyjaznym mu 艣rodowisku. Stymulowanie rozwoju, umiej臋tno艣ci dzieci oraz oswajanie i odnalezienie si臋 dziecka w nowej dla niego sytuacji. G艂贸wnym celem zaj臋膰 jest wykszta艂cenie pozytywnych interakcji z r贸wie艣nikami oraz doros艂ymi opiekunami, rozw贸j umiej臋tno艣ci i wiedzy dziecka poprzez zabaw臋, wsp贸lny taniec oraz aktywne i radosne sp臋dzanie wolnego czasu.

Celem zaj臋膰 r贸wnie偶 jest wspieranie rozwoju ma艂ego dziecka na wielu p艂aszczyznach jednocze艣nie:

  • budowanie 艣wiadomo艣ci cia艂a dziecka poprzez zabawy ruchowo-muzyczne – wspieranie rozwoju Sensomotorycznego (motoryki ma艂ej, du偶ej, koordynacji ruchowej)
  • spotkanie z instrumentem, muzyk膮 wp艂ywaj膮ce na rozw贸j s艂uchowy dziecka
  • zabawy manualne 膰wicz膮ce koordynacj臋 r臋ka oko Zabawy plastyczne – kolory, faktury, zapachy, kt贸re kszta艂tuj膮 kreatywno艣膰 dziecka
  • zabawy wspieraj膮ce rozw贸j mowy.

Poza tym wszystkim b臋dzie to zabawa w gronie r贸wie艣nik贸w, wspieraj膮ca poczucie w艂asnej warto艣ci, nauka pracy i funkcjonowania w grupie.

Zaj臋cia prowadzi pedagog, trener, coach edukacyjny z d艂ugoletnim sta偶em pracy z dzie膰mi. Swoj膮 praktyk臋 zdoby艂a na krajowych uniwersytetach i zagranicznych stypendiach. Od lat zajmuje si臋 treningiem uwagi i pami臋ci, kt贸ry u艂atwia dzieciom start w przedszkolu i szkole.

Zaj臋cia sportowe – dwie grupy wiekowe 1-4 i 4-7 lat.

Zapraszamy za zaj臋cia sportowe dla dzieci w wieku 1-4 i 4-7 lat. Zaj臋cia Sportowy Maluch i Sportowy Starszak to doskona艂y spos贸b, by wcieli膰 w 偶ycie powiedzenie 鈥濿 zdrowym ciele zdrowy duch鈥. Poprzez aktywno艣膰 fizyczn膮 dzieci kszta艂tuj膮 nie tylko cia艂o, ale tak偶e umys艂. Dzi臋ki uczestnictwu w zaj臋ciach dzieci podnosz膮 sprawno艣膰 fizyczn膮 i przygotowuj膮 si臋 do aktywnego uczestnictwa w szeroko poj臋tej kulturze fizycznej. Sport dla maluch贸w to g艂贸wnie zabawa, rado艣膰 i ruch. Sportowy Maluch/Sportowy Starszak to zaj臋cia og贸lnorozwojowe kszta艂tuj膮ce sprawno艣膰 ca艂ego cia艂a, zmys艂 r贸wnowagi, koordynacj臋 ruch贸w, zwinno艣膰, harmoni臋, plastyczno艣膰 i precyzj臋, a tak偶e poczucie bezpiecze艅stwa. Zaj臋cia sportowe pokazuj膮, 偶e z ruchu i wsp贸艂zawodnictwa mo偶na czerpa膰 rado艣膰, a tak偶e ucz膮 wytrwa艂o艣ci i systematyczno艣ci w d膮偶eniu do celu, kszta艂tuj膮 poczucie wsp贸艂odpowiedzialno艣ci, umiej臋tno艣膰 przegrywania i doskonalenia si臋, pokonywania w艂asnych s艂abo艣ci i wiary w siebie.

Prowadz膮ca: Aleksandra Jaworek, absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wroc艂awiu, reprezentantka Polski w kategorii U19 i by艂a pi艂karka m.in. klub贸w AZS Wroc艂aw, Zag艂臋bie Lubin.

Co zabra膰 na zaj臋cia? Wygodny str贸j niekr臋puj膮cy ruch贸w (dla dziecka i opiekuna), dobry humor 馃檪.

G艂贸wka Pracuje / Trening koncentracji

Zaj臋cia polegaj膮 na 膰wiczeniach uwa偶no艣ci, pami臋ci, koordynacji oko 鈥 r臋ka w atmosferze wspania艂ej zabawy tematycznej. Ka偶de zaj臋cia maj膮 sw贸j motyw przewodni, w czasie kt贸rych wprowadzam wiele 膰wicze艅 i zabaw, kt贸re wspieraj膮 dzieci w rozwoju uwa偶no艣ci, zaspokajaj膮 ich ciekawo艣膰 poznawcz膮, ale r贸wnie偶 pokazuj膮, i偶 zabawa bez tabletu mo偶e by膰 ciekaw膮 przygod膮.

Ka偶de zaj臋cia dziel膮 si臋 na 3 bloki.

BLOK 1: wprowadzenie do tematu oraz zabawa sensoryczna / zabawa 膰wicz膮ca r臋k臋 (pensetki, spinacze 鈥 wszystko w idei metodyki Montessori).

BLOK 2: zaj臋cia wspieraj膮ce pami臋膰 鈥 wprowadzenie podstawowych mnemotechnik, 膰wiczenie uwa偶no艣ci i koncentracji uwagi, 偶onglowanie oraz 膰wiczenia matematyczne i wprowadzenie do pisania (膰wiczenia grafomotoryczne).

BLOK 3: wsp贸lny eksperyment lub masa plastyczna oraz kr膮g po偶egnalny.

Reasumuj膮c, na zaj臋ciach:

  • 膯WICZYMY UWA呕NO艢膯;

  • 膯WICZYMY PAMI臉膯;

  • TRENUJEMY MOTORYK臉 MA艁膭 I DU呕膭;

  • TRENUJEMY KOORDYNACJ臉 OKO 鈥 R臉KA;

  • POZNAJEMY LITERY I CYFRY;

  • EKSPERYMENTUJEMY;

  • DOBRZE SI臉 BAWIMY;

  • DBAMY O SIEBIE W ATMOSFERZE SZACUNKU I WSP脫艁PRACY.

Zaj臋cia prowadzi pedagog, trener, coach edukacyjny z d艂ugoletnim sta偶em pracy z dzie膰mi. Swoj膮 praktyk臋 zdoby艂a na krajowych uniwersytetach i zagranicznych stypendiach. Od lat zajmuje si臋 treningiem uwagi i pami臋ci, kt贸ry u艂atwia dzieciom start w przedszkolu i szkole.

Musical Babies

Muzyczny angielski dla najm艂odszych, dzieci od 6 miesi膮ca do 3 roku 偶ycia, to j臋zykowo-muzyczno-ruchowo-sensoryczne zaj臋cia oddzia艂uj膮ce na wszystkie zmys艂y!

Dzieci w naturalny spos贸b os艂uchuj膮 si臋 z j臋zykiem angielskim poprzez:
– s艂uchanie muzyki, rymowanek i piosenek
– muzykowanie za pomoc膮 prostych instrument贸w
– obserwacj臋 gest贸w wykonywanych przez doros艂ych
– zabawy paluszkowe
– taniec i ruch
– z czasem powtarzanie czynno艣ci, a偶 w ko艅cu s艂贸w i ca艂ych zwrot贸w
– korzystanie z autorskich, atrakcyjnych pomocy dydaktycznych zwi膮zanych z tematyk膮 zaj臋膰
– sensoryczne doznania, obejmuj膮ce wszystkie zmys艂y, pozwalaj膮ce dziecku lepiej przyswoi膰 i zapami臋ta膰 prezentowane tre艣ci

Muzyka otwiera przed dzie膰mi wiele drzwi, tak偶e j臋zyka. Ten, kt贸ry wyst臋puje w piosenkach jest o wiele 艂atwiej przyswajany i zapami臋tywany w trwalszy spos贸b ni偶 w postaci 鈥瀞uchych” s艂贸wek i zwrot贸w. To w艂a艣nie poprzez piosenki i rymowanki naj艂atwiej dziecku pozna膰 i zapami臋ta膰 struktury gramatyczne i wyuczy膰 si臋 niemal perfekcyjnej wymowy od samego pocz膮tku nauki.

Wa偶ne, 偶eby nie oczekiwa膰 natychmiastowych efekt贸w. Musimy wykaza膰 si臋 cierpliwo艣ci膮, zapewni膰 poczucie bezpiecze艅stwa i da膰 dziecku tyle czasu, ile potrzebuje. Najpierw maluch os艂ucha si臋 z j臋zykiem, a dopiero potem, stopniowo, b臋dzie go m贸g艂 odtworzy膰.

Musical English

Musical English, 艣piewaj膮cy angielski, to bardzo energiczne zaj臋cia dla dzieci w wieku przedszkolnym – od 3 do 7 lat.

Na zaj臋ciach dzieci:
– os艂uchuj膮 si臋 z j臋zykiem angielskim w naturalny spos贸b
– ucz膮 si臋 w spos贸b aktywny i trwa艂y s艂贸w, zwrot贸w i ca艂ych zda艅
– zapoznaj膮 si臋 ze s艂ownictwem zwi膮zanym z konkretnym tematem
– wykszta艂caj膮 prawid艂ow膮 wymow臋 i akcent
– nabywaj膮 ch臋ci do uczenia si臋 j臋zyka, nie poprzez nudne powtarzanie s艂贸wek, wype艂nianie podr臋cznik贸w czy wpatrywanie si臋 w ekran, ale za pomoc膮 atrakcyjnych pomocy dydaktycznych, oddzia艂uj膮cych na wszystkie zmys艂y
– wykszta艂caj膮 odpowiedni styl uczenia si臋 鈥 odmienny dla ka偶dego dziecka

Uczestnicy zaj臋膰 ucz膮 si臋 efektywnie poprzez:
– s艂uchanie i powtarzanie rymowanek i piosenek oraz wykonywanie odpowiednich gest贸w
– taniec i ruch, kt贸re pomagaj膮 w zapami臋taniu struktur j臋zykowych
– muzykowanie za pomoc膮 prostych instrument贸w
– korzystanie z autorskich, atrakcyjnych pomocy dydaktycznych zwi膮zanych z tematyk膮 zaj臋膰
– sensoryczne doznania, obejmuj膮ce wszystkie zmys艂y, pozwalaj膮ce dziecku lepiej przyswoi膰 i zapami臋ta膰 prezentowane tre艣ci
– utrwalanie materia艂u poznanego na zaj臋ciach poprzez s艂uchanie piosenek i wype艂nianie ksi膮偶eczki z kartami pracy

Muzyka otwiera przed dzie膰mi wiele drzwi, tak偶e j臋zyka. Ten, kt贸ry wyst臋puje w piosenkach jest o wiele 艂atwiej przyswajany i zapami臋tywany w spos贸b trwalszy ni偶 w postaci 鈥瀞uchych” s艂贸wek i zwrot贸w. To w艂a艣nie poprzez piosenki i rymowanki naj艂atwiej dziecku pozna膰 i zapami臋ta膰 struktury gramatyczne i wyuczy膰 si臋 niemal perfekcyjnej wymowy od samego pocz膮tku nauki.

Klub Robota

Na zaj臋ciach konstruujemy, programujemy i testujemy zbudowane przez siebie roboty. Bawimy si臋 nauk膮, sp臋dzamy mi艂o czas oraz uczymy si臋 jak dzia艂aj膮 maszyny. Poznajemy zasad臋 dzia艂ania r贸偶nego rodzaju silnik贸w, czujnik贸w, przek艂adni i innych po艂膮cze艅 elektroniki z mechanik膮.聽 R贸wnie cz臋sto co z opracowanych instrukcji, budujemy z w艂asnego pomys艂u. 艁膮cz膮c dzieci臋c膮 kreatywno艣膰 z klockami i elektronik膮 Lego, zawsze wychodzi co艣 wyj膮tkowego. Organizujemy r贸偶nego rodzaju wy艣cigi, pojedynki sprawno艣ciowe oraz walki robot贸w. Dla uczestnik贸w jest to zdrowa rywalizacja, a my dzi臋ki zawodom poznajemy mocne i s艂absze strony robot贸w oraz ich konstruktor贸w. W efekcie wiemy, na co zwr贸ci膰 uwag臋 na kolejnym spotkaniu.聽 Tematyk臋 zaj臋膰 dostosowujemy zawsze do wieku i poziomu dzieci.

Sala zabaw JU-HU: Kontakt

Nasz numer rachunku: 68 1140 2004 0000 3802 4504 8489

pn.-pt.: 12:00 – 19:00

sob.-niedz.: 10:00-19:00

Dobry dojazd do nas jest z: Targ贸wek, Br贸dno, Ochota, Centrum, Tarchomin, Praga P贸艂noc, Praga Po艂udnie, Bia艂o艂臋ka, Marki, Zielonka,聽Z膮bki.

Close Menu
Call Now Button